Pytania i odpowiedzi


  • musisz mieć ukończone 20 lat, ale nie więcej niż 65,

  • musisz posiadać obywatelstwo polskie,

  • musisz mieć pełną zdolność do wykonywania czynności prawnych,

  • musisz posiadać stałe źródło dochodów.


Po prawidłowej rejestracji, na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego otrzymasz SMS z kodem niezbędnym do złożenia wniosku o pożyczkę.


Wybierz jeden z poniższych rachunków bankowych, w tytule przelewu podając:

"Akceptuję warunki Ramowej Umowy Pożyczki WoWcredit z załącznikami"



mBank S.A.: 47 1140 1010 0000 3939 6800 1001

https://www.mbank.pl/

PKO Bank Polski S.A.: 03 1020 1097 0000 7802 0291 1873

https://www.ipko.pl/

Bank Zachodni WBK: 27 1090 1056 0000 0001 3294 9311

https://www.centrum24.pl/

Millennium Bank: 39 1160 2202 0000 0003 0576 1271

http://www.bankmillennium.pl/

Alior Bank: 52 2490 0005 0000 4520 1428 0684

https://aliorbank.pl/



Dane do przelewów:



Odbiorca: Knaven Sp. z o.o.

Adres: ul. Grzybowska 2-29, 00-131, Warszawa


Przelewy na te same konta bankowe wykonywane są natychmiastowo, a środki rozksięgowywane są na bieżąco. W przypadku przelewów międzybankowych należy wziąć pod uwagę czas sesji między bankami.


Pierwsza pożyczka udzielana jest na kwotę nie większą niż 3000 zł i na czas do 30 dni.


Po zalogowaniu się oraz po złożeniu wniosku o pożyczkę powinieneś nam przesłać skan lub wyraźne obustronne zdjęcie Twojego dowodu osobistego. Poprosimy też o przesłanie historii na koncie bankowym z okresu 3 ostatnich miesięcy w formacie PDF, która prezentować będzie wpływy i wypływy. Możliwe też, że poprosimy Cię o przesłanie dokumentu potwierdzającego wynagrodzenie lub zaświadczenie o dochodach od pracodawcy.


W przypadku pozytywnej odpowiedzi żądana przez Ciebie kwota trafi na Twoje konto w ciągu zaledwie 15 minut, przy warunku, że posiadasz konto w jednym z wymienionych na naszej stronie internetowej Banku. Dokładny czas realizacji przelewu zależy od banku, w którym posiadasz rachunek.


Aby spłacić pożyczkę, należy przelać na jedno z naszych kont bankowych ustaloną w umowie sumę. Możesz tego dokonać za pośrednictwem bankowości internetowej. Po uregulowaniu przez Ciebie zaciągniętego zobowiązania otrzymasz od nas SMS z informacją o tym, iż Twoja pożyczka została spłacona.



Opis przelewu z ustaloną kwotą powinien zawierać następujące informacje:



Spłata pożyczki nr (wpisz swój numer pożyczki)



Poprawne podanie tytułu przelewu jest BARDZO WAŻNE!


mBank S.A.: 47 1140 1010 0000 3939 6800 1001

https://www.mbank.pl/

PKO Bank Polski S.A.: 03 1020 1097 0000 7802 0291 1873

https://www.ipko.pl/

Bank Zachodni WBK: 27 1090 1056 0000 0001 3294 9311

https://www.centrum24.pl/

Millennium Bank: 39 1160 2202 0000 0003 0576 1271

http://www.bankmillennium.pl/

Alior Bank: 52 2490 0005 0000 4520 1428 0684

https://aliorbank.pl/

Jednorazowo możesz otrzymać tylko jedną pożyczkę. Kolejną pożyczkę możesz zaciągnąć po spłaceniu poprzedniego zobowiązania.


O kolejną pożyczkę możesz wnioskować zaraz po spłaceniu poprzedniej.


Pożyczka nie zostanie Ci przyznana jeśli podane przez Ciebie dane okażą się nieprawdziwe lub jeśli nie jesteś w stanie przedstawić informacji o posiadaniu źródła dochodu niezbędnego do spłaty zobowiązania.


W celu zmiany numeru rachunku bankowego podanego w trakcie procedury rejestracji wystarczy wpisać nowy numer rachunku bankowego w swoim Profilu. Ponadto, aby złożyć następnie wniosek o pożyczkę, trzeba ponownie potwierdzić swój numer rachunku bankowego.


Należy wysłać e-mail na adres info@wowcredit.pl z aktualnymi danymi i podać swój PESEL. Na podstawie takiej wiadomości dane zostaną zamienione w profilu. W tytule maila prosimy podać "Zmiana danych, PESEL"


Żadne zabezpieczenia finansowe czy majątkowe nie są wymagane.


Z nami można się skontaktować za pośrednictwem następujących kanałów:



Infolinia:  +48 882 552 926

E-mail: info@wowcredit.pl